مزایای گرفتن مدرک HSK

اگر قصد تحصیل،

آنچه در این مقاله می‌خوانید

اگر قصد تحصیل، کار یا زندگی در چین را داشته باشید، ممکن است در مورد آزمون HSK یا آزمون مهارت زبان چینی به گوشتان خورده باشد. اما واقعاً HSK چیست و شرکت در آزمون چه مزایایی دارد؟

 

HSK چیست؟

اول از همه، ما باید ببینیم HSK در واقع چیست.

HSK مخفف Hanyu Shuiping Kaoshi (汉语水平考试) است که در زبان چینی به معنای “تست مهارت چینی ماندارین” است. این یک آزمون استاندارد چینی است که تسلط افراد غیر بومی به زبان چینی را می سنجد. در حال حاضر، HSK در 6 سطح، از سطح 1 (ساده ترین) تا سطح 6 (سخت ترین) اجرا می شود، اگرچه اکنون در حال طراحی مجدد است تا در نهایت طی چند سال آینده به سطح 9 برسد.

آزمون های HSK شامل گوش دادن، خواندن و نوشتن می باشد. این آزمون صحبت کردن را پوشش نمی دهد. بنابراین این بدان معناست که آزمون گیرندگان به جای تلفظ، در مورد درک کلی شما از زبان چینی امتحان می گیرند. آزمون جداگانه ای به نام HSKK برای صحبت کردن وجود دارد.

 

چه کسانی باید در آزمون HSK شرکت کنند؟

نمرات HSK در درجه اول توسط دانشگاه های چین به عنوان بخشی از فرآیند پذیرش برای دانشجویان بین المللی استفاده می شود. به طور معمول، کسانی که در آزمون HSK شرکت می کنند، می خواهند در دانشگاه های چین تحصیل کنند.

اما افراد می توانند HSK را برای مقاصد دیگر نیز بگیرند. هر کسی که می خواهد سطح ماندارین خود را آزمایش کند یا نیاز به نشان دادن تسلط به ماندارین چینی دارد، می تواند HSK را بگذراند.

 

خارجی ها معمولاً برای سه هدف در این آزمون شرکت می کنند:

  • برای کسب شرایط لازم برای پذیرش در دانشگاه های چین.
  • دریافت گواهی مهارت برای اشتغال یا پیشرفت شغلی و…
  • آزمودن سطح مهارت زبان چینی.

 

اگر می خواهید HSK را بگیرید می توانید :

  1. فرصت های تجاری خود را گسترش دهید
  2. در یک شرکت چند ملیتی استخدام شوبد.
  3. در یکی از دانشگاه های چین پذیرش بگیرید.
  4. شانس خود را برای اخذ بورسیه تحصیلی چین افزایش دهید.
  5. زبان چینی را برای رشد شخصی بیاموزید.
  6. دارای مجوز یا گواهی در زمینه خاصی باشید.

آزمون HSK توسط دانشگاه زبان و فرهنگ پکن (BLCU) در سال 1984 طراحی شد. اما امروزه، توسط China Testing International، یک آژانس در سطح ملی که وظیفه ترویج زبان چینی را بر عهده دارد، اداره می شود.آژانس بین المللی تست چینی متعلق به دفتر مرکزی موسسه هانبان/کنفوسیوس است که یک موسسه غیردولتی تحت مدیریت مستقیم وزارت آموزش چین است.هر فرد غیر بومی می تواند در آزمون HSK شرکت کند. همچنین برای شرکت در آن محدودیت سنی وجود ندارد. اما، توصیه می‌کنیم دانش‌آموزان حداقل در کلاس هفتم یا 14 سالگی نسبت به اخذ مدرک HSK اقدام کنند.

مزایای گرفتن مدرک HSK

چرا در آزمون HSK شرکت کنیم؟

اکنون که به طور خلاصه می دانید این آزمون در مورد چیست، اگر نمی دانید که چرا باید HSK را امتحان کنید، در اینجا 7 دلیل اصلی برای شما در زیر آورده شده است که به شرح زیر می باشد:

 

دلیل شماره 1: می توانید برای خود گواهی جهانی داشته باشید

آزمون HSK مشهورترین و معتبرترین آزمون زبان چینی است که مهارت زبان چینی شما را در سراسر جهان تأیید می کند. این آزمون بین المللی توسط تمام مدارس و کالج های چین به رسمیت شناخته شده است. اگر می خواهید برای چندین دانشگاه درخواست دهید، آزمون HSK یک راه عالی برای باز نگه داشتن تمام گزینه های شما بدون نیاز به شرکت در آزمون زبان های مختلف برای هر دانشگاه است.

اگر نمی‌دانید که آزمون HSK چقدر محبوب است، این را در نظر بگیرید که: آزمون‌های HSK یازده بار در سال در بیش از 150 کشور در سراسر جهان با میانگین سالانه حدود 800000 داوطلب انجام می‌شود.

HSK نه تنها در صورتی که بخواهید برای مدارس و دانشگاه درخواست دهید، مفید خواهد بود، بلکه اگر به دنبال کارآموزی یا موقعیت شغلیی هستید که در آن زبان چینی استفاده می شود کارآمد خواهد بود. دریافت مدرک HSK در سطوح بالا به معنای نشان دادن توانایی های زبانی خود به دیگران است. گذراندن HSK تضمین می کند که سطح چینی شما در برای شرکت های چینی قابل قبول است.

داشتن گواهینامه HSK همچنین به شما امتیاز جدیدی در سیستم ویزای مبتنی بر امتیاز چین می‌دهد، زمانی که مقامات چینی تصمیم می‌گیرند که به شما ویزای کار اعطا کنند یا به شما اجازه اقامت بدهند. به طور خلاصه، اگر می خواهید در چین سفر کنید، تحصیل کنید یا کار کنید، نتایج آزمون HSK شما پاسپورت شما برای اقامت در این کشور خواهد بود.

اگر به سادگی می خواهید سطح چینی خود را تست کنید، هنوز هم ارزش دارد که HSK را به سایر آزمون های کمتر شناخته شده مانند TOCFL تایوان ترجیح دهید. در واقع، افراد بیشتری، چه در دنیای چینی زبان یا غیر چینی ، می توانند نتایج HSK شما را درک و تفسیر کنند تا سطح چینی شما را ارزیابی کنند.

 

دلیل شماره 2: آزمون HSKدر همه جا دنیا برگزار می شود

تست HSK تقریباً در همه جای دنیا در دسترس است و در بیش از 150 کشور و منطقه در دسترس است.

شما می توانید نحوه شرکت در HSK را به صورت کتبی یا کامپیوتری در مراکز آزمون تعیین شده در سراسر جهان انتخاب کنید. از زمان همه‌گیری در سال 2020، تا زمانی که معیارهای خاصی را داشته باشید، می‌توانید این آزمایش را در خانه از طریق تماس ویدیویی انجام دهید.

به هر حال، می‌توانید این مراحل ساده را دنبال کنید تا به راحتی در HSK ثبت نام کنید و نتایج خود را بلافاصله پس از دو هفته پس از آزمون (یک ماه برای نسخه کاغذی) دریافت کنید – اگر از نتایج برای درخواست دانشگاه یا درخواست شغل در چین استفاده می‌کنید این آزمون بین المللی می تواند بسیار مفید باشد.

 

دلیل شماره 3: تحصیل در خارج از کشور در چین

اگر علاقه مند به تحصیل در چین هستید، آماده شدن خوب برای آزمون HSK باید یکی از اولویت های اصلی شما باشد زیرا این یک الزام رسمی برای اکثر مدارس بزرگ چین است.

دانشجویان بیش از هر زمان دیگری رویای تحصیل در چین را در سر می پرورانند، چه برای یک ترم ، یک سال یا کل تحصیلاتشان. پیوستن به دانشگاه در چین مطمئناً یک تجربه بسیار رضایت بخش است، هم از نظر آکادمیک و هم در سطح شخصی.

اگر یک دانشجوی بین‌المللی هستید، قبل از اینکه یک دانشگاه چینی شما را در یک برنامه آکادمیک بپذیرد، هیئت پذیرش باید بداند که شما می‌توانید یک دوره آموزشی مبتنی بر ماندارین را تحمل کنید و با موفقیت به پایان رسانید.

تقریباً تمام مدارس و دانشگاه‌های چین از HSK به‌عنوان یک معیار استاندارد برای مهارت‌های چینی شما استفاده می‌کنند، به این معنی که مدرسه انتخابی شما به احتمال زیاد از شما می‌خواهد که HSK را به عنوان بخشی از برنامه خود انتخاب کنید.

 

الزامات مدرسه

برای اینکه بتوانید کلاسی را که عمدتاً به زبان چینی آموزش داده می شود دنبال کنید، به درک درستی از زبان چینی نیاز است. بنابراین اکثر دانشگاه‌های چین از متقاضیان می‌خواهند که آزمون HSK سطح بالا مانند HSK 5 یا HSK 6 را برای پذیرش در برنامه‌های خود بگنجانند.

برخی از مدارس ممکن است حداقل نمره قطعی را تعیین کنند که باید در HSK برای قبولی کسب کنید، زیرا استانداردهای علمی بالاتری دارند و دانش آموزان را ملزم به تسلط یا تسلط تقریبی بر زبان چینی می کنند.

گفته می شود، همه کالج ها یا دانشگاه های چین به نمرات HSK نیاز ندارند. اگر شما معیارهای دیگر را داشته باشید، برخی از مدارس از این الزام صرف نظر می کنند.

به عنوان مثال، ممکن است نیازی به شرکت در آزمون نداشته باشید اگر:

برنامه شما به جای ماندارین به زبان انگلیسی تدریس می شود

شما در عوض در امتحان پذیرش کالج آنها شرکت می کنید (ماندارین همراه با سایر دروس تست می شود)

شما یک دیپلم یا مدرک از دانشگاه چینی دیگر گرفته اید

اگر در برنامه ای که به زبان انگلیسی تدریس می شود ثبت نام کنید، در ابتدا نیازی به گواهینامه HSK ندارید. با این حال، برخی از مدارس و دانشگاه ها برای فارغ التحصیلی از شما می خواهند که در پایان تحصیلات خود، HSK 4 را بگذرانید. دقت داشته باشید که همیشه، قبل از درخواست، شرایط مورد نیاز مدرسه و دانشگاه را بررسی کنید.

 

دلیل شماره 4: دریافت بورسیه تحصیلی چین

همچنین می توانید با استفاده از نتایج آزمون HSK خود برای بورسیه های مختلف چین درخواست دهید.

دولت چین برای دانشجویان شایسته از کشورهای مختلف برای تحصیل در دانشگاه های چین، بورسیه های تحصیلی، کمک های مالی و کمک هزینه های زیادی را ارائه می دهد و نمرات HSK برای چندین مورد ضروری است.

بسته به برنامه خود، برای پذیرش باید حداقل نمره HSK را در سطح خاصی بدست آورید. به دست آوردن نمرات عالی در آزمون HSK نشان دهنده استعداد و اشتیاق شما به زبان چینی است و این، شانس شما را برای گرفتن حمایت مالی افزایش می دهد.

نکته مهم دیگر این که این فقط دانشگاه های چین نیستند که بورسیه تحصیلی می دهند. به عنوان مثال، وزارت آموزش و پرورش چین به دانشجویان علاقه مند به تحصیل در مؤسسه کنفوسیوس در کشورهای خارجی که HSK را با نمرات خوب قبول می کنند، بورسیه تحصیلی اعطا می کند.

اگر با انستیتوهای کنفوسیوس آشنایی ندارید، آنها برنامه های آموزشی دولتی چین هستند که به دنبال ترویج زبان و فرهنگ چینی در خارج از کشور هستند. مرکز همکاری زبان و آموزش (CLEC) که مؤسسه‌هایی را در سراسر جهان اداره می‌کند، HSK را نیز طراحی ، مدیریت می کنند و امتیاز می‌دهد.

 

دلیل شماره 5: شانس شغلی خود را افزایش دهید

برای حرفه ای ها، HSK درها را به روی طیف گسترده ای از فرصت های شغلی در سراسر جهان باز می کند و از پیشرفت شغلی پشتیبانی می کند.

مسلماً، بسیاری از شرکت‌ها می‌توانند مهارت‌های ارتباطی چینی شما را مستقیماً در طول مصاحبه شغلی ارزیابی کنند، اما برخی از شرکت‌های چینی و شرکت‌های چندملیتی ممکن است قوانینی را در مورد اثبات مهارت چینی وضع کرده باشند. به عنوان مثال، یک شرح شغل ممکن است برای متقاضیان خارجی با “HSK 5 یا بهتر” درخواست کند. به این ترتیب، HSK می تواند به عنوان یک ابزار استخدام برای کارفرما عمل کند.

همچنین، نمره رسمی در یک آزمون معروف چینی بسیار گویاتر از تلاش برای تحت تاثیر قرار دادن مهارت های چینی خود در طول مصاحبه است، به خصوص در چین: این امکان را فراهم می کند که داوطلبان را بر اساس یک مرجع معمول و استاندارد بررسی کنید. کارفرمایان می‌توانند دقیقاً سطح شما را بررسی و تعیین کنند.

گواهی HSK هرگز منقضی نمی شود و همیشه گواهی خوبی برای مهارت چینی شما خواهد بود. گفتن آن در یک مصاحبه شغلی یا ذکر آن در رزومه / CV مطمئناً به شما برتری نسبت به بسیاری از متقاضیان دیگر را می دهد که برای همان شغل رقابت می کنند، به خصوص اگر ماندارین برای این شغل مورد نیاز باشد.

حتی کارفرمایانی که به مهارت ماندارین نیازی ندارند، می توانند با دانستن نقاط قوت شما، تصویر کامل تری از شما را مد نظر داشته باشند. هنگامی که با دو نفر کارجو برای یک موقعیت شغلی روبرو می شوند، کارفرمایان طبیعتاً کارجویی را انتخاب می دهند که سطح چینی تایید شده ای داشته باشند.

 

دلیل شماره 6: کسب امتیاز برای مجوز کار در چین

HSK هنگامی که برای مجوز کار در چین درخواست می کنید نیز مفید است.

مگر اینکه قبلاً دارای گرین کارت چینی باشید، برای کار قانونی در چین به مجوز کار نیاز دارید. چین اکنون از سیستم امتیازدهی مجوز کار استفاده می کند که از طریق آن هر خارجی بر اساس صلاحیت ها و مهارت های خود درجه بندی می شود.

به عنوان مثال، اگر مدرک لیسانس دارید، می توانید در این سیستم 10 امتیاز بگیرید، در حالی که در صورت داشتن مدرک کارشناسی ارشد می توانید 15 امتیاز کسب کنید. برای اعطای مجوز کار و ویزا در چین، باید حداقل 60 امتیاز از 120 را برای کارگران حرفه ای یا 85 امتیاز را برای کارشناسان سطح بالا کسب کنید.

اگرچه هیچ الزام خاصی در مورد گواهینامه چینی توسط مقامات چینی بیان نشده است (مسئله اینکه آیا به گواهی HSK نیاز دارید یا نه بستگی به کارفرمای خاص شما دارد)، گواهی HSK بسته به سطحی که کسب کرده اید از 1 تا 5 امتیاز به شما می دهد. . اگر در سایر زمینه ها امتیاز پایینی کسب کنید قطعا یک امتیاز مثبت برای شما به حساب می آید!

سطح چینی امتیاز ویزای کار چین
رشته مرتبط با چین 5
شهروند سابق چین 5
HSK 5 یا بالاتر 5
HSK 4 4
HSK 3 3
HSK 2 2
HSK 1 1

 

دلیل شماره 7: چینی خود را سریعتر بهبود بخشید

در خارج از حوزه آکادمیک و حرفه ای، HSK در ظاهر چندان مهم به نظر نمی رسد، اما همچنان می تواند بسیار مفید باشد.

برای شروع، تست‌ها تکنیک‌های مطالعه مفیدی هستند که به شما کمک می‌کنند سریع‌تر پیشرفت کنید. آنها به شما یک نقطه کانونی، یک هدف خاص،برای ساختار یادگیری شما می دهند. سطوح مختلف HSK کمک می‌کند تا چینی را به بخش هایی با اندازه کوچک تقسیم کنید تا اینقدر احساس ناراحتی نکنید. به پایان رساندن هر سطح به خودی خود به عنوان انگیزه ای برای ادامه مسیر و کسب سطوح بالاتر عمل می کند.

هنگامی که HSK را می گیرید، باید آنچه را که آموخته اید به کار ببرید. این فرآیند شانس شما را برای به خاطر سپردن اطلاعات زبان چینی بسیار افزایش می دهد.

در نهایت، آزمون HSK یک ارزیابی عینی از توانایی‌های چینی در چهار مهارت اصلی زبان ارائه می‌کند: گوش دادن، خواندن، نوشتن، و صحبت کردن (از طریق HSKK)، که مشخص می‌کند در چه مرحله‌ای از یادگیری زبان چینی هستید. با نشان دادن آنچه که باید روی آن کار و تمرکز کنید، جلسات مطالعه آینده شما مفید تر می شود.

 

وقتی HSK را نگیرید

بنابراین اکنون که از مزایای شرکت در آزمون HSK مطلع هستید، چه زمانی می دانید که نباید آن را انجام دهید؟

خوب، HSK به یک معنا مانند SAT است – عمدتا برای دانشجویانی طراحی شده است که به دنبال شرکت در یک برنامه کالج یا دانشگاه در چین هستند. بنابراین، HSK به شدت بر زبان رسمی و نوشتاری مورد استفاده در محیط های دانشگاهی تمرکز دارد. به عنوان مثال، بخش خواندن در HSK از زبان رسمی، آکادمیک و واژگان سطح بالا به جای چینی معمولی یا مکالمه استفاده می کند.

اگر به دنبال یادگیری زبان چینی برای برقراری ارتباط در گفتار هستید، ممکن است HSK آزمون مفیدی برای شما نباشد – این آزمون به هیچ وجه صحبت کردن را امتحان نمی کند (حتی HSKK فقط به دلیل ساختار تست، صحبت غیر مستقیم را آزمایش می کند). حتی گذراندن HSK 6 شما را فوق العاده مسلط نمی کند. این فقط به این معنی است که می توانید روزنامه محلی چین را بخوانید.

آماده سازی و تمرین زمان بر است. مطالعه برای سطوح بالاتر HSK مانند HSK 5 و HSK 6 می تواند زمان زیادی را به خود اختصاص دهد. و برنامه های درسی دوره های متداول HSK صرفاً برای کمک به شما در قبولی در امتحان تنظیم شده است. ما شنیدیم که بسیاری از مردم شکایت دارند که حتی از دانشی که آموخته اند به جز برای آزمون استفاده نمی کنند.

بنابراین، اگر مدرسه یا محل کار شما می گوید که نیازی به گواهینامه ای ندارید که نشان دهد سطح توانایی زبان چینی دارید، یا هدف شما در یادگیری زبان چینی با الزامات HSK مطابقت ندارد، می توانید با خیال راحت HSK را نادیده بگیرید.

مزایای گرفتن مدرک HSK

نحوه درخواست برای یک دانشگاه بین المللی در چین در سال 2023

برنامه ریزی برای تحصیل در خارج از کشور در چین آسان تر از آن چیزی است که فکر می کنید. این کشور آسیایی در سال های گذشته به دلیل امکانات آموزشی عالی، مدارک علمی و فناوری مشهور و بیش از 30 موسسه آموزش عالی رتبه برتر، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. چین از نظر فرهنگ و سنت نیز برای دانشجویان بین المللی از جذابیت بالایی برخوردار است.

 

مراحل آسان درخواست برای یک دانشگاه بین اللملی چین :

1. دانشگاه های چین را برای تحصیل خود در نظر بگیرید

در اینجا چند دانشگاه برتر چین وجود دارد که باید برای تحصیل در خارج از کشور در نظر بگیرید:

  • دانشگاه ژجیانگ
  • دانشگاه پکن
  • Xi’an Jiaotong- دانشگاه لیورپول
  • دانشگاه Tsinghua
  • دانشگاه شیامن
  • موسسه فناوری پکن

 

2.برای درخواست آماده شوید

برای تصمیم گیری این که برای کدام مدرک تحصیلی باید اقدام کنید، عجله نکنید. می توانید مدارک جالب و کاملاً منحصربفرد زیادی پیدا کنید، اما باید زمان کافی را برای انجام تحقیقات مفید اختصاص دهید و تمام اطلاعات را با دقت بخوانید.

  • ببینید آیا مدارک شما با مدارک مورد نیاز دانشگاه مطابقت دارد یا خیر.
  • پذیرش بر اساس نمرات بالای مدرسه فارغ التحصیل شما است.
  • چین محدودیتی را برای سن دانشجویان در هنگام درخواست تعیین کرده است: اکثر دانشگاه ها دانشجویان بالای 30 سال را برای مدرک لیسانس و بالای 40 سال را برای مدرک کارشناسی ارشد و دکترا نمی پذیرند.
  • حداقل برای سه دانشگاه اقدام کنید و شانس خود را برای پذیرش افزایش خواهید داد.
  • فرصت های بورس تحصیلی در چین را بررسی کنید . همچنین می توانید برای کمک هزینه تحصیلی خود در خارج از کشور، برای بورسیه تحصیلی پورتال درخواست دهید.

 

3. محل درخواست

با توجه به فرآیند درخواست، دانشگاه های چین به دانشجویان بین المللی اجازه می دهند یکی از گزینه های زیر را انتخاب کنند:

  • برای بسیاری، ساده ترین و راحت ترین راه، درخواست آنلاین، مستقیماً در وب سایت دانشگاه مورد علاقه شما است.
  • از طریق CUCAS – یک پلتفرم خود درخواست آنلاین که به شما امکان می دهد برای هر دانشگاه چینی درخواست دهید یعنی بعنوان یک واسطه بین شما و دانشگاه عمل می کند.
  • از طریق CUAC درخواست دهید – می توانید برای یک دانشگاه چینی درخواست دهید، اما این وب سایت یک مشاور آنلاین و راهنمای حرفه ای نیز هست و به شما کمک می کند تا تصمیم درستی در مورد تحصیل خود در چین بگیرید.
  • می توانید درخواست های خود را با کمک دوستان خود که در حال حاضر در همان دانشگاه چینی که می خواهید درخواست دهید، ارسال کنید. آنها به راحتی می توانند تمام اطلاعات مربوط به مدارک درخواستی لازم را دریافت کنند. مدارک را برای دوستان خود بفرستید و آنها می توانند درخواست را برای شما ارسال کنند.

 

4. الزامات زبان برای درخواست دانشگاه چینی

اگر می خواهید برای مدرک زبان انگلیسی درخواست دهید، آزمون های زبان پذیرفته شده عبارتند از:

برای برنامه های آموزش زبان چینی، آزمون های HSK به شرح زیر پذیرفته می شود:

  • HSK Elementary – برای مدارک علوم، مهندسی و پزشکی
  • HSK Intermediate – برای بقیه مقاطع تحصیلی (مانند هنرهای لیبرال، اقتصاد، مدیریت و موارد دیگر)

 

5. مدارک مورد نیاز درخواست دانشگاه

  • عکس پاسپورت
  • فتوکپی پاسپورت معتبر
  • فتوکپی ویزای معتبر
  • کارت شناسایی شخصی
  • گواهی سلامت
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری
  • گواهی مهارت زبان چینی/انگلیسی
  • ضمانت نامه (والدین یا قیم قانونی دانش آموز بیانیه ای را امضا می کنند که تأیید می کند وی مسئولیت دانشجو را برای رعایت قوانین و مقررات چین و دانشگاه بر عهده می گیرد)
  • اثبات اینکه شما می توانید از تحصیل خود در چین حمایت کنید
  • گواهی / دیپلم از آخرین مدرسه فارغ التحصیل
  • کارنامه تحصیلی از آخرین مدرسه فارغ التحصیل

بسته به نیازهای خاص هر دانشگاه یا برنامه تحصیلی، ممکن است مدارک بیشتری مورد نیاز باشد.

 

6. مهلت درخواست دانشگاه در چین

سال تحصیلی در چین معمولاً دارای دو ترم است، ترم بهاره و ترم پاییز، به جز چند مؤسسه آموزش عالی که یک سیستم سه ترم را اجرا می کنند.

بهترین کار این است که مهلت درخواست هر دانشگاه برای هر ترم مشخص شود، اما این تاریخ ها کلی هستند :

  • برای ترم بهار: درخواست را تا اواسط ژوئیه ارسال کنید
  • برای ترم پاییز: درخواست را تا اواخر آوریل ارسال کنید

 

7. مراحل نهایی پس از دریافت نامه پذیرش شما

پس از دریافت نامه پذیرش باید مراحل زیر را طی کنید:

  • در اسرع وقت برای ویزای دانشجویی چین اقدام کنید. برای جزئیات بیشتر با سفارت/کنسولگری چین در منطقه خود تماس بگیرید.
  • ظرف 30 روز پس از ورود خود به چین، باید اجازه اقامت را از اداره امنیت عمومی محلی یا ایستگاه پلیس دریافت کنید.
  • یک طرح بیمه درمانی ترتیب دهید. این باید آسیب های تصادفی و درمان های پزشکی را پوشش دهد و حداقل حدود 62000 دلار را پوشش دهد. پس از ورود به چین می توانید بیمه خود را از کشور خود دریافت کنید یا کارت بیمه درمانی خریداری کنید.

اگر به دنبال یک رویکرد مطالعه ساختاریافته هستید که نتایج آزمون تضمینی را به همراه دارد، می توانید در دوره HSK سرمایه گذاری کنید! بنیاد بین المللی مطالعات چین بهترین دوره های آنلاین HSK را برای شما تدوین کرده است که می توانید بلافاصله در سال 2023 در آنها ثبت نام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آزمون YCT برای چه سطحی از زبان آموزان می باشد و چه ویژگی هایی را دارد؟
اگر به تسلط بر زبان ماندارین می اندیشید، امتحان YCT...
آزمون HSK چیست و چه اهمیتی دارد؟
سلام به علاقمندان زبان! آیا مشتاق صعود به کوه مهارت...
روش های یادگیری زبان چینی برای کودکان
چگونه به کودکان خود در یادگیری زبان چینی کمک کنیم؟...
یادگیری زبان چینی چه تاثیری در آینده کودکان دارد؟
در دهکده جهانی امروزی، توانایی برقراری ارتباط بین فرهنگ‌ها بیش...
مهارت های چینی کودکان
معرفی آموزش زبان چینی به کودکان آموزش زبان چینی به...
بلاگ
از بلاگ ما دیدن کنید
جدید ترین و بروز ترین اطلاعات
اینجا کلیک کنید
آموزش زبان چینی
بنیاد بین المللی چین با بیش از 10 سال تجربه در زمینه‌ی آموزش زبان با بهره‌گیری از مدرسین کار آزموده و داشتن بیش از 600 زبان‌آموز در تهران، توانسته است رتبه نخستِ آموزش زبان چینی را به خود اختصاص دهد.
آموزش با بروز ترین متد ها
اینجا کلیک کنید
خدمات ترجمه
با بنیاد ملی چین میتوانید متون خود را یه سریع ترین شکل و با کیفیت بالا ترجمه کنید.
کیفیت و زمان
را با ما تجربه کنید
اینجا کلیک کنید