دوره ابتدایی زبان چینی

جزئیات دوره دپارتمان آموزش زبان چینی بنیاد بین‌المللی مطالعات چین دارای دوره های زبان چینی متفاوت طبق نیاز زبان آموزان عزیز است . که شامل دوره‌های استاندارد، تکمیلی، مکالمه، بازرگانی، HSK و تورلیدری است . دوره استاندارد شامل 8 کتاب آموزشی قدم به قدم و کتاب‌های تمرینی، فلش کارت‌ها، پوستر، سی‌دی‌های آموزشی و کتاب‌های تکمیلی  است […]

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
200000
شروع کنید

جزئیات دوره

دپارتمان آموزش زبان چینی بنیاد بین‌المللی مطالعات چین دارای دوره های زبان چینی متفاوت طبق نیاز زبان آموزان عزیز است . که شامل دوره‌های استاندارد، تکمیلی، مکالمه، بازرگانی، HSK و تورلیدری است . دوره استاندارد شامل 8 کتاب آموزشی قدم به قدم و کتاب‌های تمرینی، فلش کارت‌ها، پوستر، سی‌دی‌های آموزشی و کتاب‌های تکمیلی  است . البته توجه داشته باشید که در این دوره کتاب‌های زیادی علاوه بر کتاب‌های اصلی در صورت تمایل زبان آموزان قابل تدریس می‌باشد . این دوره به طور کلی 16 ترم است که هر ترم با تعداد جلساتی که بنابر تعداد نفرات (2 تا 8 نفر)  10 الی 16 جلسه تشکیل می‌شود .

مواردی که در این دوره می آموزید


  • کنسل کردن کلاس از طرف مجموعه وجود ندارد. حتی اگر در کلاس 8 نفره 2 نفر وجود داشته باشند.
  • آموزش‌های مجازی و مکمل برای هر ترم به صورت کامل و بی‌نقص برگذار می‌شوند.
  • موسسه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه فعالیت می‌کند و کلاس‌ها برگزار می‌شوند.
  • بنیاد چین به صورت تخصصی به آموزش و نشر زبان و فرهنگ چین می‌پردازد . و کارشناسان همیشه در حال به روز کردن منابع و روش‌های آموزشی هستند.
  • بنیاد چین امکان گذراندن مراحل کارآموزی را برای زبان آموزان عزیز فراهم کرده تا بتوانند در کنار تیم‌ما سطح علمی خود را بالا ببرند.
  • اگر زبان‌آموز ما باشید و در کلاس‌های HSK شرکت کنید بنیاد چین در گرفتن بورسیه تحصیلی چین به شما کمک می‌کند و امکان بورسیه رایگان را برای شما فراهم می‌کند.