بنیاد بین‌المللی چین
جستجو کردن

دوره ابتدایی زبان چینی

جزئیات دوره دپارتمان آموزش زبان چینی بنیاد بین‌المللی مطالعات چین دارای دوره های زبان چینی متفاوت طبق نیاز زبان آموزان عزیز است . که شامل دوره‌های استاندارد، تکمیلی، مکالمه، بازرگانی، HSK و تورلیدری است . دوره استاندارد شامل 8 کتاب آموزشی قدم به قدم و کتاب‌های تمرینی، فلش کارت‌ها، پوستر، سی‌دی‌های آموزشی و کتاب‌های تکمیلی  است […]

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
200000
شروع کنید

جزئیات دوره

دپارتمان آموزش زبان چینی بنیاد بین‌المللی مطالعات چین دارای دوره های زبان چینی متفاوت طبق نیاز زبان آموزان عزیز است . که شامل دوره‌های استاندارد، تکمیلی، مکالمه، بازرگانی، HSK و تورلیدری است . دوره استاندارد شامل 8 کتاب آموزشی قدم به قدم و کتاب‌های تمرینی، فلش کارت‌ها، پوستر، سی‌دی‌های آموزشی و کتاب‌های تکمیلی  است . البته توجه داشته باشید که در این دوره کتاب‌های زیادی علاوه بر کتاب‌های اصلی در صورت تمایل زبان آموزان قابل تدریس می‌باشد . این دوره به طور کلی 16 ترم است که هر ترم با تعداد جلساتی که بنابر تعداد نفرات (2 تا 8 نفر)  10 الی 16 جلسه تشکیل می‌شود .

مواردی که در این دوره می آموزید


  • کنسل کردن کلاس از طرف مجموعه وجود ندارد. حتی اگر در کلاس 8 نفره 2 نفر وجود داشته باشند.
  • آموزش‌های مجازی و مکمل برای هر ترم به صورت کامل و بی‌نقص برگذار می‌شوند.
  • موسسه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه فعالیت می‌کند و کلاس‌ها برگزار می‌شوند.
  • بنیاد چین به صورت تخصصی به آموزش و نشر زبان و فرهنگ چین می‌پردازد . و کارشناسان همیشه در حال به روز کردن منابع و روش‌های آموزشی هستند.
  • بنیاد چین امکان گذراندن مراحل کارآموزی را برای زبان آموزان عزیز فراهم کرده تا بتوانند در کنار تیم‌ما سطح علمی خود را بالا ببرند.
  • اگر زبان‌آموز ما باشید و در کلاس‌های HSK شرکت کنید بنیاد چین در گرفتن بورسیه تحصیلی چین به شما کمک می‌کند و امکان بورسیه رایگان را برای شما فراهم می‌کند.