بهترین آموزشگاه‌ زبان چینی در تهران 2023

آنچه در این مقاله می‌خوانید

بهترین آموزشگاه‌ زبان چینی در تهران و ایران کدام است ؟ آموزشگاه زبان چینی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ . برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان چینی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در این مقاله ابتدا به این سوال که چرا باید زبان چینی را یاد بگیریم می‌پردازیم. بعد از آن به ویژگی هایی که یک آموزشگاه زبان چینی باید دارا باشد را ذکر کردیم و بعد از آن چند تا از بهترین آموزشگاه های زبان چینی را بررسی و معرفی کرده ایم.

ضرورت های آموزش زبان چینی

اگر قصد آموزش زبان چینی را دارید و به دنبال آموزشگاه مناسبی برای شروع کلاس می‌گردید این مطلب را بخوانید. در این مقاله قصد داریم بهترین آموزشگاه های زبان چینی را که به صورت حضوری و آنلاین فعالیت دارند را معرفی کنیم. اما اگر برای انتخاب یادگیری زبان ماندارین شک دارید قبل از آن شاید بهتر باشد دلایل ضرورت آموزش زبان چینی را بدانید.

ارتباطات گسترده

زبان چینی توانایی برقراری ارتباط با بیش از یک میلیار نفر را فراهم می‌کند. نه تنها در چین بلکه در تعدادی از کشورهای آسیایی از جماه تایوان و سنگاپور به زبان چینی صحبت می‌شود . پس این دلیلی است که اگر تجارت شما با کشورهای شرق آسیا در ارتباط است لازم به فراگیری این زبان دارید.

بازار کار زبان چینی

همانطور که می‌دانید امروزه کشور چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان شناخته می‌شود. به همین دلیل نقش بسیار بزرگی در تجارت جهانی ایفا کرده است. زبان آموختگان چینی در هر کشوری از موقعیت های شغلی بسیار مناسب و با درآمد بالایی برخوردار هستند . زیرا امروزه در سراسر جهان به مترجمان و مدرسان زبان چینی نیاز پیدا شده است.

زبان چینی سخت نیست

ممکن است فکر کنید یادگیری زبان چینی سخت و غیر ممکن است. لازم به ذکر است در زبان چینی الفبایی وجود ندارد و این نکته‌ای هست که این زبان را سخت می‌کند. اما اگر بخواهیم درباره‌ی قواعد، بحث صرف فعل و بقیه نکات گرامری در این زبان صحبت کنیم، باید بگوییم که نکته سخت و پیچیده ای وجود ندارد.

تقویت مهارت‌های ذهنی

تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که زبان ماندارین را مطالعه می‌کنند و خط چینی را نگارش می‌کنند از هر دو نیمکره مغز خود استفاده می‌کنند . که این خود باعث تقویت قوای ذهنی و به عالیت واداشتن مغز است.

چطور بهترین آموزشگاه‌ زبان چینی را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان چینی بهتر است به چند نکته توجه فرمایید.

سابقه یک آموزشگاه

اولین و مهم ترین نکته توجه به سابقه یا به عبارتی تجربه در زمینه آموزش زبان چینی و همچنین فارغ التحصیلان آن آموزشگاه است. بدیهی است آموزشگاهی که سابقه فعالیت بیشتر در زمینه چینی داشته باشد، زبان آموزان و فارغ التحصیلان بیشتری هم دارد. می‌توانید برای مورد بررسی قرار دادن یک آموزشگاه با زبان آموزان آن موسسه ارتباط براقرا کرده و میزان رضایت آن ها از آن آموزشگاه را بپرسید.

منابع آموزشی

نکته بعدی که حتما باید به آن توجه داشت منابع است که در هر آموزشگاه متفاوت است . کتاب ها و جزوات مختلفی در هر زمینه آموزشی مخصوصا آموزش زبان با ترجمه فارسی یا انگلیسی وجود دارد . بهتر آن است که منابع استاندارد و بین المللی مورد تدریس قرار بگیرند . منابعی که در دانشگاه های ایران و یا حتی خارج از ایران برای دانشجویان زبان چینی تدریس می‌شوند منابع مناسبی هستند.

برگزاری کلاس‌های مجزا برای کودکان و بزرگسالان

مورد دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد مجزا بودن کلاس کودکان و بزرگسالان است. همانطور که می‌دانید بهتر است کلاس و حتی منابعی که بین سنین مختلف تدریس می‌شود متفاوت باشد. کتابی که برای بزرگسالان تدریس می‌شود برای کودکان قابل فهم نیست از طرفی کتابی که مناسب کودکان باشد برای بزرگسالان مناسب نمی‌باشد.

سرعت و روند آموزشی این دو گروه سنی نیز حتی به هم نزدیک هم نیست. پس این که در کلاس با افرادی هم سن و رده خود باشید بسیار مهم است.

شهریه کلاس ها

مورد دیگر و از نظر برخی حتی مهم ترین مورد در انتخاب یک آموزشگاه قیمت کلاس ها می‌باشد. باید توجه داشته باشید موسسات و یا افرادی هستند که با قیمت‌های پایین چینی را آموزش می‌دهند . اما آیا تضمینی هم برای یادگیری شما و یا استاندارد و مفید بودن کلاس‌های خود دارند؟ بنابراین همیشه ارزان ترین انتخاب، بهترین نیست.

البته لازم به ذکر است برای آموزش زبان چینی نیازی به پرداخت هزینه های گزاف نیست. شما می‌توانید با پرداخت یک هزینه مناسب در کلاس های با کیفیت شرکت کنید.

اساتید با تجربه

نکته دیگر که بسیار حائز اهمیت می‌باشد اساتید هر موسسه می‌باشد. لازم است آموزشگاهی که انتخاب می‌کنید از لحاظ سطح اساتید بررسی کنید تا حتما مدرسان با تجربه ای که خود در زمینه چینی تحصیل کرده‌اند به کارگرفته شده باشند. علاوه بر آن داشتن اساتید چینی هم بسیار تاثیر مثبتی در روند آموزش شما خواهد داشت.

برقراری ارتباط درست با زبان آموزان

علاوه بر دانش زبان چینی، توانی ارتباط برقرار کردن با هر نوع زبان آموزی از مهم ترین ویژگی هایی است که یک مدرس باید دارا باشد. علاوه بر مدرس، یک آموزشگاه زبان خوب باید بتواند با توجه به نیاز و توانایی هر زبان آموز برنامه آموزشی مناسبی را در اختیار او قرار دهد.

بهترین آموزشگاه زبان چینی

بهترین آموزشگاه‌ زبان چینی

پس از بررسی آموزشگاه هایی که زبان چینی را آموزش میدهند، لیستی از بهترین آموزشگاه های زبان چینی آماده کرده ایم که ادامه به معرفی هر کدام میپردازیم.

بنیاد بین المللی مطالعات چین، بهترین آموزشگاه‌ زبان چینی

بنیاد بین المللی مطالعات چین . با بیش از 12 سال سابقه برگزاری کلاس‌های آموزش زبان چینی و بیش از 600 فارغ‌التحصیل جزو برجسته ترین موسسات آموزش این زبان می‌باشد. شما امکان شرکت در کلاس های بنیاد چین را به صورت حضوری یا آنلاین، گروهی یا خصوصی دارید.

در بنیاد چین کلاس های کودکان زیر 8 سال، 8 تا 10 سال، 10 تا 15 سال و بزرگسالان به صورت مجزا و با منابع مخصوص به هر رده سنی، به صورت کاملا استاندارد و چهار مهارتی (خواندن، نوشتن، گفت و شنود) تدریس می‌شود. بنیاد چین جزء معدود آموزشگاه‌هایی هست که علاوه بر کلاس با اساتید ماهر ایرانی، کلاس با اساتید نیتیو چینی هم برگزار می‌کند.

در این مجموعه شما می‌توانید دوره‌های استاندارد، HSK‌، مکالمه، تورلیدری و بازرگانی را بگذرانید. زمان کلاس های حضوری و آنلاین در بنیاد چین بسیار منعطف است. پس شما می‌توانید در هر روز هفته و در هر ساعتی با توجه به برنامه و زمان خالی خود، در یک کلاس شرکت کنید.

بنیاد چین آموزشگاه زبان چینی در انقلاب و سعادت آباد است که علاوه بر خدمات آموزشی، خدمات اعزام دانشجو و همچنین در زمینه انتشار کتاب‌های چینی نیز فعالیت دارد. آدرس:

شعبه انقلاب: تهران، میدان انقلاب، خیابان جمال زاده جنوبی، کوچه رشتچی، پلاک 14، طبقه 5، واحد17

شعبه سعادت آباد: تهران، سعادت آباد، بلوار پاکنژاد شمالی چهار راه سرو غربی ضلع شمال غرب چهارراه ساختمان بهمن طبقه 4 واحد 10

آموزشگاه زبان گاما

آموزشگاه زبان گاما یکی از بهترین آموزشگاه‌ها در زمینه تدریس زبان چینی با مدیریت بسیار منظم می‌باشد . این آموزشگاه نه تنها در تهران بلکه در شهر‌های مختلف از جمله مشهد، اصفهان، شیراز و یزد نیز شعبه دارد. علاوه بر کلاس‌های حضوری کلاس آنلاین هم برگزار می‌کنند؛ بنابراین در هر نقطه ای از ایران که باشید می‌توانید در کلاس های گاما شرکت کنید.

داشتن اساتید حرفه ای و کتاب ها و منابع به روز از دیگر نکات مثبت این آموزشگاه است . ساعت کلاس ها نسبتا منعطف بوده و شهریه کلاس ها نسبت به بقیه آموزشگاه ها مناسب تر است.

آموزشگاه زبان ایران کمبریج

آموزشگاه ایران کمبریج دارای کادر بسیار مجربی در زمینه چینی و دیگر زبان ها می‌باشد . در این آموزشگاه زبان چینی از طریق کتب منتخب دانشگاه پکن به صورت حضوری و آنلاین، خصوصی و گروهی، فشرده و فوق فشرده برگزار می‌کند . بنیابراین اگر قصد دارید زبان چینی رابه صورت فشرده فرابگیرید می‌توانید در کلای های این آموزشگاه شرکت کنید. همچنین دوره هایی با مباحث تجاری و یا دوره های مخصوص مکالمه نیز برگزار می‌شود.

آموزشگاه زبان دهخدا

آموزشگاه دهخدا فعالیت تخصصی خود را از سال 1387 شروع کرده است. در این آموزشگاه دوره های زبان چینی به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی، فشرده و عادی و برای بزرگسالان و کودکان به طور مجزا اجرا می‌شود. در این موسسه کتاب New Practical Chinese reader تدریس می‌شود.

در دوره های این موسسه آموزش به صورت چهار مهارتی می‌باشد اما تمرکز اصلی کلاس ها بر روی تقویت مهارت مکالمه می‌باشد. قیمت کلاس ها بسیار مناسب است.

آموزشگاه زبان نام آوران

کلاس ها به صورت خصوصی، گروهی، فشرده و عادی در آموزشگاه نام آوران برگزار می‎‌شود. دوره‌های تور لیدری و بازرگانی مناسبی دارند که تاکید بیشتر آموزش بر تقویت مکالمه می‌باشد . بنابراین برای دوره های آکادمیک و شرکت در آزمون های بین المللی و ورد به دانشگاه خیلی مناسب نیست. مجزا بودن کلاس کودکان، نوجوانان و بزرگسالان از دیگر نکات مثبت این آموزشگاه می‌باشد. قیمت کلاس ها نسبتا مناسب است.

آموزشگاه زبان سیتیزن

آموزشگاه سیتیزن یکی از بهترین موسسات آموزش زبان است که در حال اجرای کلاس های زبان چینی نیز میباشند . کلاس های آمادگی برای شرکت در آزمون های بین المللی از جمله آزمون HSK ، کلاس های مکالمه زبان چینی و بازرگانی و همچنین کلاس تخصصی مربوط به مکاتبات زبان چینی با قیمت نسبتا مناسبی برگزار می‌شود . تجهیزات کلاس ها عالی است و همچنین اساتید این مجموعه جزو بهترین ها هستند.

از مزایای زبان چینی در این آموزشگاه می توان به برگزاری کلاس های فوق فشرده مکالمه زبان چینی در 2 الی 5 ماه اشاره کرد . کلاس های مکالمه چینی مخصوص بازرگانی و سفر و همچنین برگزاری کلاس با توجه به نیاز شما میباشد . تمامی امور ترجمه زبان چینی به صورت شفاهی، کتبی توسط این موسسه انجان می‌شود .

آموزشگاه زبان نصیر

آموزشگاه زبان نصیر جزء بهترین آموزشگاه‌ زبان چینی و زبان های خارجی در ایران است و دارای 6 شعبه در کرج و تهران می‌باشد . در زمینه آموزش زبان های مختلف 26 سال سابقه درخشان دارد. مجوز وزارت علوم، وزارت ارشاد و وزارت آموزش و پرورش راداراست . کلاس های مجزا برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می‌کنند و در برگزاری این کلاس ها سیستم مناسبی را اجرا می‌کنند .

دوره های عادی و فشرده را با بهترین تجهیزات از جمله سالن آمفی‌ تئاتر و سالن اجتماعات و بهره‌مندی از بهترین منابع برگزار می‌کند. می‌توان گفت نسبت به سطح کیفی آمزشگاه قیمت مناسبی هم دارد.

سخن آخر

علاوه بر آموزشگاه هایی که در این مقاله ذکر شد که جزو بهترین آموزشگاه های زبان چینی در ایران هستند . امروزه بسیاری از زبان آموختگان زبان چینی خود به صورت آزاد مشغول به تدریس این زبان هستند. شما می‌توانید با جست و جو در صفحات اجتماعی نیز با این اساتید ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

آزمون BCT + اطلاعات جامع و هزینه ها
آیا در نظر دارید آزمون های زبان چینی را انجام...
0 تا 100 موفقیت در آزمون MCT
آموزش و یادگیری زبان‌های خارجی همواره اهمیت زیادی داشته و...
آزمون HSKK چیست و بر چه مهارتی تمرکز دارد؟
  آیا به تسلط بر زبان چینی توجه کرده اید؟...
آزمون YCT برای چه سطحی از زبان آموزان می باشد و چه ویژگی هایی را دارد؟
اگر به تسلط بر زبان چینی اندیشید، آزمون YCT ممکن...
آزمون HSK چیست و چه اهمیتی دارد؟
سلام به علاقمندان زبان! آیا مشتاق صعود به کوه مهارت...
بلاگ
از بلاگ ما دیدن کنید
جدید ترین و بروز ترین اطلاعات
اینجا کلیک کنید
آموزش زبان چینی
بنیاد بین المللی چین با بیش از 10 سال تجربه در زمینه‌ی آموزش زبان با بهره‌گیری از مدرسین کار آزموده و داشتن بیش از 600 زبان‌آموز در تهران، توانسته است رتبه نخستِ آموزش زبان چینی را به خود اختصاص دهد.
آموزش با بروز ترین متد ها
اینجا کلیک کنید
خدمات ترجمه
با بنیاد ملی چین میتوانید متون خود را یه سریع ترین شکل و با کیفیت بالا ترجمه کنید.
کیفیت و زمان
را با ما تجربه کنید
اینجا کلیک کنید